Szállítással kapcsolatos kérdések

A rendelés leadásakor ezt látni fogod az összegeknél. Mindig a szállítási cím alapján számoljuk ki. 🚚

Email értesítés küldünk neked ha csomagod átadtuk a futárszolgálatnak. Innentől 1-3 munkanap a kiszállítás.

A telefon tokod azonnal a gyártó sorra megy, majd a folyamatot követően összekészítjük a feladáshoz. Ha feladtuk a csomagodat küldünk email értesítést.🚀

A számlát a sikeres rendelést követő 1 hétben emailben küldjük el neked pdf formátumban. 📄

Fizetéssel Kapcsolatos kérdések

A webshopunkban tudsz fizetni banki átutalással, bankkártya használatával valamint utánvételesen a csomag kézbesítésekor.

Ha bármi féle komplikáció adódik a bankkártyás fizetések esetén akkor legkésőbb egy héten belül visszaküldjük a pénzt a kártyádra. 💳

Ha csomagod már a készhezvételkor sérült (csomagolás szakadt vagy egyéb külsérelmi nyom látható rajta) akkor vetess fel egy jegyzőkönyvet a futárral erről és bontsd ki előtte a terméket ha tényleg sérült a tartalom akkor küld vissza nekünk rögtön és küldünk egy újat. Sajnos néha előfordul hogy a futár cégek dobálják a csomagokat.

A rendelés fizetési kötelezettséggel jár amit a rendelés leadásakor elfogadsz. Így lemondani nem lehet de módosítani igen. ha módosítai szeretnél bármit vedd fel velünk a kapcsolatot emailben.

Minden csomaghoz küldünk egy nyomkövetési linket amivel a futárszolgálat oldalán nyomon tudja követni csomagja útját.